área de clientes
empresa serviciosclientes trabajos equipo partners contacto noticias agenda
buscar
Comunicación empresarial e institucional. Impulsamos tus proyectos
Volver Siguiente noticia 
  Jueves, 28 de Junio de 2012
Presentació del llibre “Un futur incert. Economia, geopolítica i governança mundial en el segle XXI” al Col•legi d’Economistes de Catalunya
El llibre, obra de l’economista Francesc Raventós, fa una descripció de la situació econòmica i social actual i proposa alternatives que poden evitar una situació catastròfica a nivell global.

Juny del 2012.-   L’economista Francesc Raventós ha presentat el seu darrer llibre “Un futur incert. Economia geopolítica i governança mundial en el segle XXI” a la seu del Col•legi d’Economistes de Catalunya.

La publicació descriu el  conjunt de problemes polítics, econòmics i socials  actuals que es donen en el món occidental i que semblen conduir a una situació no desitjable. L’autor assegura que  si volem continuar en un model de consumisme sense límits basat en el creixement, d’aquí a 50 anys s’hauria de produir cinc vegades més del que estem fent ara i no hi ha ni recursos naturals ni energies per a fer-ho.

“Un futur incert. Economia geopolítica i governança mundial en el segle XXI” és però un  llibre que no pretén ser catastrofista, i en aquest sentit el seu autor anomena alternatives al model  actual de societat i consum que poden evitar aquesta situació a la qual no s’hi vol arribar.

Francesc Raventós, economista amb una llarga trajectòria professional en el món de l’empresa, en la política i en diverses institucions socials reclama en aquesta publicació un capitalisme més humanista que allunyi a la societat de l’abisme del consum insostenible en el qual ara està abocada.

La presentació del llibre ha estat organitzada per la Comissió d’Economia Internacional i Unió Europea i ha comptat amb l’assistència del degà del Col•legi d’Economistes de Catalunya, Joan B. Casas.

NOTICIAS RELACIONADAS
IMPACTOS DE ESTA NOTICIA